RSS

Lady Gaga предпочита да носи високи токчета

19 юли

lady gaga дрехи

Lady Gaga,  обожава да носи да носи дрехи обувки с високи токчета. Изпълнителка на хита „ покер лице” не може да приеме, че може да е по-ниска , от който и да е застанал до нея, дори заради това да и се налага да носи изключително високи токчета.

 

„ Обичам да обикалям магазините и да избирам сама дрехи, които носят на сцената и в живота. Предпочитам да нося високи токчета, защото те ме правят да изглеждам висока, предпочитам да изглеждам висока, защото реалният ми ръст е нисък”, заяви певицата.

 

Певицата отбеляза, че въпреки нейния успех и придобита ограмна световна слава, тя няма приятели знаменитости.

 

„ Нямам много известни приятели, въпреки сегашното ми положение. Малкото ми приятели, които са известни, работят в сферата на бизнеса. Нямам приятели от шоу бизнеса, защото хора в този бранш не са напълно искренни и не може да се разчита на тях. Опитвам се да страня от светската суета и да не посещавам много светски партита. Родена съм в Ню Йорк и честно казано съм доста наивна.”, заяви хитовата певица.

 

 
Вашият коментар

Публикувано от на юли 19, 2011 в Uncategorized

 

Вашият коментар